UUSI AUTO | Voiko uuden auton ostamista perustella järjellä?

Uusi vuosi ja uusi auto. Tammikuun alussa sain uuden auton. Tilasin auton syksyllä koska olin kyllästynyt ajamaan vanhoilla autoilla. Mietin uuden auton hankintaa yli vuoden verran, enkä uskaltanut ostaa heti uutta autoa, koska pelkäsin katuvani sitä jälkeen päin. Olen ajanut koko elämäni vanhoilla autoilla, pääasiassa muutamien tuhansien eurojen romuilla. Olin kuitenkin kyllästynyt ajamaan autolla ilman mitään mukavuuksia, minulla ei ollut koskaan ollut edes automaattivaihteistolla varustettua autoa. Nykyisessä autossa on sitten lähes kaikki mukavuudet, kuten nopeusrajoituksen lukeminen ja mukautuva vakionopeuden säädin.

Tässä videossa käsitellään uuden auton ostamisen järkiperusteisuutta. Voiko uuden auton ostamista perustella järjellä vai onko se pelkkä tunneostos. Kato video, tykkää, keskustele ja muista laittaa kanava tilaukseen?


Kommentit

  1. Itsekin olen jo muutaman kuukauden miettinyt uuden auton ostoa. Itsellä myös ollut aina vain käytettyjä muutamien tuhansien eurojen arvoisia. Olisi joskus kiva olla ensimmäinen auton omistaja. https://www.korpiauto.fi/autovaraosat

    VastaaPoista

Lähetä kommentti